عضو هیئت مدیره انجمن بیهوشی ایران گفت: کاهش تعرفه بیهوشی می‌تواند سلامت جامعه و مردم را به خطر بیاندازد‌.

ویرایش ناعادلانه کتاب سوم تعرفه‌ها در حوزه بیهوشیمحمد مهدی قیامت عضو هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کاهش‌ تعرفه بیهوشی بدون مشورت گرفتن از کارشناسان و صاحب‌نظران این رشته بوده است و با وجود برگزاری جلسات مختلف با دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص این مسئله، متاسفانه نتایج قابل قبولی به دست نیامد.

وی عنوان کرد: دولت و مجلس در خصوص کاهش تعرفه بیهوشی مطالب و نظرات ما را تایید کرده است و با وجود همدلی کردن با اعضای این رشته، تا به امروز گامی موثر و خوبی در این زمینه برداشته نشده است.

ویرایش ناعادلانه کتاب سوم تعرفه‌ها در حوزه بیهوشی

 قیامت تاکید کرد: یکی از خواسته‌های انجمن بیهوشی توقف ویرایش سوم کتاب تعرفه بوده که این کار به نظرم غیر کارشناسی انجام شده است.

 عضو هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران اظهار کرد: برای اینکه صدا‌یمان را به گوش مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس برسانیم در مجلس حاضر شدیم تا اجرای ناعادلانه کتاب تعرفه‌ها در سال 96 متوقف شود.

 وی گفت: کاهش تعرفه بیهوشی می‌تواند سلامت جامعه و مردم را به خطر بیاندازد‌ زیرا متخصصان این رشته خارج از ساعت اداری و موظف خود عمل‌های جراحی را انجام نمی‌دهند.

 قیامت یادآور شد: در خصوص کاهش تعرفه‌ها وزیر بهداشت قول‌های مساعدی در این زمینه به ما داده اما هنوز این مسئله محقق نشده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار